THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, May 11, 2009

tlg jgn cr aku..

aku da taubat and insaf... da byk kali bla aku kuar dr asrama si pnyakit aku nie duk cr aku je... ada la dlm tiga kali.. mula2 aku lyn baik... lama2 aku jd benci nk lyn... dasar... la nie dia tgh duk cube mgayat sumbody dlm kelas aku.. urmm... ntah myb dia nk buat aku jeles atau biasa la dia... nmpk sgt dia thegeh2 kali nie.. haha... aku tgk dia bsungguh je.. ntah ape2la... kalo btol bgos tp kalo dia nk pmainkn si dia tue aku doakn allah slmtkn la dia dr jd mangsa...

mngkn dia ada dgr2 brita aku da ske kt junior myb... ntahla... aku hrp tempoh aku blaja akn tamat dlm masa sthun je lagi... wee~ pastue x yah jmpe da.. nk sakit2 ati... mmg bdosa kita dendam tp aku da xda cr lain... pgalaman mgajar aku lbh bhati2 walaupon mcm2 org cuba goda aku...

dulu aku xda pgalaman naif dats why mudah tgoda.. tp bla aku keluar ke dunia sbnr... rupa2nya ada ramai org mcm dia...

urrmmm aku br sdr hakikat itu... so aku da x heran... kalo jmpe yg lg HOTT dr dia... ramai je.. aku bkn nk jual mahal tp bak kata lagu LIYANa JASMAY-AKU X PERCAYA CINTA....


aku kuatkan hati insyallah... ada seorang ustad dari kalangan kwn aku ckp... kalo kita bwat elok2 insyallah allah akan tlg kita... wee~ aku nk mulakan idop br walopun mcm2 musibah menimpa diri aku... mcm2 da berubah pasal aku... pnmpilan aku mungkin da berubah... harap2 ke arah positif.. insyallah tuhan itu maha adil...

0 comments: