THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, May 3, 2009

sINDRom memBENci LElaki yAng kIAn menebal...

tadi waktu aku pergi ke kelas seperti biasa aku disapa oleh budak2 pmpuan kelas aku yang baik n cantik2 orgnyer... hehe... bla masuk kelas aku kne bentang presentation yang aku siapkan... hehe aku wat2 mcm taktahu pape tp diowg still tgk aku mjengkelkan hehe... aku present secara tak dijangka ada jugak yg interested dgn presentation aku.. myb ada info menarik yg aku ckp kowt... i mean aku relate dgn khdupan kowt... then, kami kne g klas fizik untuk melihat teropong besar kalo x silap ape name tah aku lupe name menatang yg kiter gne nk teropong bintang tue... lec suh aku plak... duk buka2 menatang tue then ada org len kne pasang... aku tlg kwn aku... bkn ape aku benci sgt2 bkn ape org yg pnh aku syg ada dlm klas tue jgak... perasaan benci aku mbuak2 smpai aku nk berontak... aku rasa aku da biasa baru2 nie bla aku jmpa dia aku jd x keruan n mrh blk... aku da puas nk mgelak tjmpa jgak... sbb dia aku jd benci dgn semua org....

sindrom aku benci dgn laki nie da smakin menebal smpai ke urat otak aku bla aku tgk dia... memang aku benci dia... cume nk amik ksempatan ... ko jgn mimpi la ... dulu aku bodoh aku syg ko.. skang aku pk nk lari je jauh2x ... xnk jmpe ko da... sakit ati aku...aku anggap ko kwn baik aku tp ko x heran pon pasal aku.. bla aku sakit ko tggl... bla aku nangis ko ketawa... bgus pnyer org... ko bkn kwn aku... aku percaya ble org wat kite nanti dia akan dapat balasan dia jgak..

aku da tertekan sgt smpai aku x bole bfikir niey... mmg dia buat mcm xda pape jd... tp hati aku tertekan betapa aku benci dgn dia... tuhan je yg tau... dia bkn peduli pasal aku.. bla aku ckp aku nangis dia lg ska.. ada patot ... memang aku benci dia smpai bila2... bkn aku nie buruk sgt xde org yg nak... aku mls nk ckp je... biarla dia mngkn dia tak tahu atau x nmpk klebihan aku...

aku bkn nk mrh tp sbb dia... aku benci semua org... aku BENCI SEMUA laki walupun aku dr spesies lelaki jugak... aku benci nk kwn dgn org lain sbb dia... aku sakit sbb dia... aku doa nk brubah sikit2... tp naik nanah blk lepas jmpe dia... GAMBBATE... OBATI DIIRIKU...

0 comments: