THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, May 3, 2009

HUjaN SI pengHALaNG....

huu~ hujan ... tiba2 bila bgn pagi td stelah dikejut housemate... (aku nie liat nk bgn awal...) keadaan cuaca tidak mengizinkn sbb hujan lebat.. hee~ so niat nk ke kelas itu pown dbatalkan terus ... memang nk g kelas tp mls plak pasal hujan kejap lebat kejap renyai... dgn pulak keadaan muka aku yg sakit n gatal2 nie... tp da kurang sgt sakit aku... alhamdulilah.. mgkn harapan dan doa ibu aku... hopefully jgn ada kawah2 yg x disukai lepas hilang jerawat nie nanti... x ske sgt aku...

hari nie jgak dpt brita yg TOMOK menang one in a million.. dulu aku benci dgn dia.. pasal bajet hensem... etc.. mluat tp ble dia masok one in a million.. aku jd mcm minat plak... especially bla dia nmpk lebih matang n lebih versatile.. dia nyanyi lagu beyonce... -crazy in love ... peberet aku tue... memang meyakinkan aku tgk dia... da makin hensem jgak ramai la anak dara gila kan dia tue.. hee~

adei blom sempat siap satu keje... satu lagi keje da dtg... kne siapkn fail portfolio.. portfolio olahraga... x minat la ish...

btol jgak ek aku blaja untuk mgelak org jd kekok.... baik kita jauhkan diri... so kurangla skit kekok org tue... so for the first impression is .... make others comfortable walopun kiter tpaksa pergi dr tmpt tue... lagu alyah- tak mungkin kerana sayang nie masih terngiang-ngiang kt telinga akue.. no1000x.. aku da lupa dia ok.. x ingt cume biasala kdg2 trngt normal la tue... bak kata lirik dlm lagu nie,,, cume gangguan perasaan... xde yg abadi... yg patah tumbuh.. yg hilang berganti... so move on syg.. fareez mve on....... =))




Lirik Lagu Tak Mungkin Kerna Sayang - Alyah

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

0 comments: