THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 1, 2009

KEsakKITAn eMOSI DAN fiZIKAl yg sMAKIN BKUrangan..

uiks.. aku nk ucap syukur pd Allah sbb emosi aku n fizikal aku yg sakit sana sini da smakin kurang syukur alhamdulilah... ntah mmg kesan2 tue ada tp yg pntg ksakitan tue bkurangan... hati yg smakin bersih... da jgakla serabut2 sket..

tp da x smpai nk nanges cm dulu tue.. hee~ aku da nk lupakan menda2 x elok tue sume... hee~ strategi adalah mngelak dr bertemu dgn bad influence tue sume.. yupp aku dpt rasa certain people yg rasa diri diorg bgos akn ckp mcm2 n kutuk kekurangan aku.. tp xpela.. ikot la kan... mmg aku x sempurna... sape yg sempurna n mmg ada menda btol yg diorg ckp cume kdg2 ssetngh org akan ckp main lepas tanpa pk perasaan n hati kecil org lain yg sensetif... diaorg just ckp je utk memuaskn hati...

mmg kta nk brubh tp bkn smudah disangka,, aku bkn ckp soal fizikal tp soal emosi n sosial aku yg x brape sihat mcm org lain... ntah la nk dickpkn mcm2 kwn2 sendiri hentam itu... hentam ini... ntah la... mgkn diaorg x fhm... so seorg shbt itu adalh memmahami shbtnye dan membantu shbtnye... ternyata diorg tue just nk membina satu isu dan memboikot sestengah org..

mgkn diorg pk diaorg lebih baik dan tentunya akan lebih berjaya dari org mcm aku yg pelik nie... masa yg akan mnentukannya.. mungkin btol diorg akan dapat lebih advantage dr aku yg biasa2 nie.. but WE'LL SEE..

tanks mak ... kalleh syg dkt mak... mak aku bnyk tlg aku... fhm aku cmner... walo cmner pown aku dia stil ok je... dia jugakla mnybbknn penderitaan aku bkurang ... bla aku jmpe mak aku hati aku jd sejuk dan tenang...

0 comments: