THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 1, 2009

org-org penting dlm idop akue...

  • mummy aku-tempat aku ngadu masalah...dia bole trime aku walopun aku nie pelik sket dr org len...haha
  • bapak aku-aku da jarang blk umah la nie so jarang ckp dgn dia
  • abg akue-x rapat sgt dgn dia tp dia amik berat sal aku tp aku cm gitu2 je dgn dia... dia pown cikgu cam aku gaks..
  • ashbie- besh pren aku byk pgalaman dan masalah susah senang dikongsi bersama...
  • mr chapeeq- tmpt nk joli2 n enjoy dgn dia...
  • along konvo-x konvo2 lagi dr haritu ckp nk konvo... sbb tue kami gelar along konvo..
  • carey-ntah ader org ckp dia mamarazi bkn paparazi... tp byk jgak aku luah masalah kt dia nie... baik je dia...aku slalu hangout dgn dia...
  • rahman-nie junior aku kt mktb... dak nie ala ustadz skit so baik gle dgn dia.. byk share probs dgn dia.. itu jela kowt yg len tue suam2 kuku je...
byk jgakla insan yg hadir dan pergi mcm tue je dlm idop aku... aku x ske dpermainkn dpergunakn so nk kwn kne ikhlas n dats why aku agak memilih dlm soal nie... tpulang korg nk ckp aper.. dat the way ia am...

0 comments: