THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 1, 2009

AKu riNDu Kamooo...



makin lama aku makin ingt kt dia.. dia niey pmpuan prtama yg mengingatkan aku sentiasa... tah tyme tdo ingt tyme g memaner je ingt... wlopun jus knl kt fs je... kuat berangan aku kan.. haha lantakla nk ckp aper... name dia waney... junior bdk ks kt IPIS... selangor.. asal klantan... bes pren kpd junior kt mktb aku nie bdk pj... bdk nie d a blacklist aku pasal aku nie jenis sombong x tego dia.. hahahah pasal dia junior xkn senior nk tego junior kowt... agak2 arr.... hhahaha.... actually today cuti hari pekerja... housemate 2 org blk sorg blk kedah... sorg lg senior yg aku pggl abg... tah sume org mcm pelik je ble aku pggl dia abg...

abg ihsan senior deakin university... dia bdk klantan.... aku dgr2 citer sblm knl dia nie garang ... kepala angin n kuat mrh... so aku pown ada negative feeling la...tp ble aku duk srumah wat masa nie... dia baik sgt2 dgn aku... slalu tego... bg nasihat.. n mcm2 la... kdg nk tetawa jgak sal dia ske wat lwk... baik... buat masa nie x da pape la probs... ntah nanti plak xtawla...dia asal klantan cuti nie dia g N9 umah makwe dia kak dayah... dia slalu citer kt aku sal kisah silam dia dgn ex awek dia sblm knl kak dayah... dia ckp pgalaman mngaja kita.. then baiki la menda2 yg tak baik pasal diri... byk nasihat dia kasi aku... abg nie hensem taww... dia ckp pnh dpt surat cinta dr student dia n aku pnh tgk surat cinta dia.. haha lwk la... aku x pnh dptla surat cinta.. tp pnh dpt kek coklat pisang sedap bangat... itu pown student laki yg kasi...

xde gmba abg... nanti kalo ader aku cube upload... semenjak mula2 duk umah nie aku srabut sket... tp lama2 aku rasa makin selesa... dpt housemate jenis ske mgemas...
hahahah

aku nie pmalas nmpk je cm rajin....

WANEY saya akan tunggu awk smpai awk on ym kalo btol la alamat email yg saya amik tue... kalo nk kontek gne fs sy da xda btol2 la ntah knpe aku jd xda mood aku delete tros n rasa lega smpai skang... cume nk hubungi waney ku syg susah sgt... ntah da tputus tros,..


cuti nie xda plan menarik cume aku rasa mcm nk g jalan2 kt jusco je esk... xpon g pacific... nk jmpe org nk g lepak2x...


Free Music

Free Music



Free Music

0 comments: