THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, May 12, 2009

LUPA PADANYA...

assalamualaikm, sperti biasa.... btol ckp sesetengah ustad bahawa kita sering lpa bila kita memperolehi ksenangan dr allah... aku jd mcm lalai bila aku da perolehi ksenangan... smlm aku jmpe dgn seseorg yg da lama x jmpe n dia pnh btahkhta kt hati aku... da makin HOWTTT lol... tgoda tgk dia... ngee~ tgk aku da lpa saper aku... mmg aku da tak tertahan... dia makin howtt... n semakin perasan howtt mcm slalu... howtt bangat...


aku biasala ego ku tinggi mcm moto ego ak yg bwane putih suci itu.. hahaha... da x heran da... they are jst the same in cntext... huuu~ dlu aku mcm pera' x pnh jmpa tp la nie... urmm da biasa je...


ntah aku xk komen lbh2... tp alhamdulilah mak doakn kalleh cepat sembuh... n buat ALLAH yg maha penyayang lg maha esa... jgn biar aku lari dari landasan dan sering terlupa bila aku memperoleh ksenangan...


ALLAH MAHA ESA....

0 comments: